Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Min side blir snart enda bedre
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side ikke fungerer som de skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi opplever ustabilitet med å melde skade, tap og sykdom akkurat nå
Vi jobber på spreng for å få det tilbake i tjeneste. Takk for tålmodigheten – prøv igjen snart.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Rammet av naturkatastrofe på ferie?
Oppstår det naturkatastrofe på reisemålet du oppholder deg på, alltid forhold deg til retningslinjene fra lokale myndigheter. Les mer her.

Hender som skriver på datamaskin

Søk om rettshjelp

Hvis du er i en tvist, kan rettshjelpsforsikringen i mange tilfeller dekke utgifter til advokat. En tvist betyr at det er fremsatt et økonomisk krav som er avvist, eller med andre ord en uenighet eller konflikt.

Tryg samarbeider med Mekle, som er et gratis tilbud, for å se om tvisten kan løses raskt og enkelt i saker som dekkes av forsikringen. Vi har også inngått samarbeid med advokatfirmaet Legalis, hvor du får redusert timepris.

For å søke om rettshjelp må du sende oss en skriftlig søknad ved å fylle ut vårt skadeskjema på denne siden.

Søk om rettshjelp

    Slik fungerer rettshjelpforsikringen

    Hva trengs for å melde sak? 

    Melde skade på nett for deg selv eller på vegne av andre 

    1. Logg inn med BankID
    2. Svar på noen enkle spørsmål 
    3. Bekreft og send inn 
    4. En skadebehandler vil vurdere saken og ta kontakt 

    Fakturering

    Ønsker du å sende inn faktura for en eksisterende rettshjelpssak som er innvilget kan du enkelt gjøre det her. 

    Send inn ny informasjon i pågående sak

    Dersom du har ny informasjon eller vil sende inn mer informasjon kan du enkelt gjøre dette. Oppdater din skadesak med eksempelvis kvitteringer eller kontaktinformasjon til vitner.

    Send inn ny informasjon

    PS! Ha skadenummeret ditt klart.

    Ord og uttrykk - Rettshjelp